Nikken Sekkei rep una carta de reconeixement per les seves activitats com a membre de l'Equip de Recolzament de l'Escola Monàstica de Myanmar

26.01.2017

Nikken Sekkei és membre de l'Equip de Recolzament de l'Escola Monàstica de Myanmar. Dins del marc d'aquesta activitat, Nikken Sekkei ofereix recolzament continu per a la construccions d'escoles monàstiques que desenvolupen un paper important a l'hora de facilitar educació als nens de Myanmar que no poden atendre escoles públiques bé per motius econòmics, bé per ubicació.
D'ençà que el grup es va formar el 15 d'octubre de 2012, s'han construït tres escoles d'aquest tipus mitjançant el suport de 19 empreses japoneses i cinc persones individuals.

El 12 de novembre de 2016, el President de Nikken Sekkei, Keiichi Okamoto, ha participat en la cerimònia d'inauguració de la tercera escola, l'Escola Educativa Monàstica Myitar Yaung Chi, al Municipi de Dagon del Sud, en Yangon.
Recentment s'ha rebut una carta de reconeixement per part de l'escola.
Nikken Sekkei continuarà oferint aquest suport en qualitat de membre de l'Equip de Recolzament de l'Escola Monàstica de Myanmar.

Benvinguda amb flors i globus.

Dansa de benvinguda cerimonial.

Els ulls dels nens enganxats a l'escenari.

Nikken Sekkei i els seu grup de vuit empreses, una de les firmes de disseny arquitectònic més grans del món, compta amb un personal de 2.500 professionals, i ofereix serveis de disseny integral, enginyeria, gestió, consultoria i R+D. La companyia, establerta al 1900, té una cartera que consisteix en més de 25.000 projectes a 50 països. Les seves activitats abasten un ampli espectre de empreses sostenibles del sector públic i privat, que inclouen les següents: disseny de noves ciutats, urbanitzacions d'alta densitat/orientades al trànsit d'ús mixte, edificis súper alts, parcs empresarials, oficines i instal·lacions per a ús comercial, cultural, educatiu i sanitari. Nikken té la seva seu a Tòkio i compta amb sucursals a la Xina, Corea, Vietnam i els EAU.

Relacions Públiques Globals
[media@nikken.jp]